Tytuł:
Zmiany w organizacji i finansowaniu ptz z uwzględnieniem nowego zp ustawy o związkach metropolitalnych i nowelizacji ustawy o samorządzie gminnym
Autor: 
Jędrzej Klatka
Cena: 
4,92 zł

 

Zawartość:

  • Refundacja bezpłatnych i ulgowych przejazdów
    • Zobowiązanie z tytułu świadczenia usług publicznych
    • Refundacja bezpłatnych i ulgowych przejazdów do 31.12.2016 r.
    • Refundacja bezpłatnych i ulgowych przejazdów po 01.01.2017 r.
  • Nowe prawo zamówień publicznych i co z tego wynika
    • Tryb zawierania umów o świadczenie usług publicznych w transporcie
    • Zamówienie publiczne v koncesja
    • Kryteria odróżniające kontraktu brutto i netto (koncesji na usługi)
      • Kiedy operator ponosi ryzyko ?
      • Rekompensata dla operatora wybranego w przetargu ?
    • Art. 10 ust. 3 Dyrektywy 23/2014 o koncesji na usługi
    • Art. 5 ust. 1 zd. 2 Rozporządzenia 1370
    • Art. 7 i art. 10 i Dyrektywy 24/2014 o zamówieniach publicznych (klasycznej)
    • Dyrektywa 25/2014 o zamówieniach publicznych (sektorowa)
    • Instytucja zamawiająca wg Dyrektywy sektorowej
    • Władze regionalne wg Dyrektywy sektorowej
    • Władze lokalne wg Dyrektywy sektorowej
    • Wyłączenia stosowania Dyrektywy sektorowej
    • Podmiot wewnętrzny w Dyrektywie sektorowej
    • Kontrola nad własnymi służbami w Dyrektywie sektorowej
    • Podmiot wewnętrzny w projekcie ustawy Prawo zamówień publicznych
    • Podmiot wewnętrzny według Rozporządzenia 1370
    • Kto decyduje o sposobie prowadzenia gospodarki komunalnej w zakresie lokalnego transportu zbiorowego ?
    • Sposoby prowadzenia gospodarki komunalnej w zakresie lokalnego transportu zbiorowego
  • Podmiot wewnętrzny według rozporządzenia 1370 oraz według prawa zamówień publicznych
    • Podmiot wewnętrzny
    • Podmiot wewnętrzny według Rozporządzenia 1370
    • Podmiot wewnętrzny wg prawa zamówień publicznych
    • Różnice między wymaganiami jakie muszą spełniać podmioty wewnętrzne
    • Podmiot wewnętrzny wg ustawy o publicznym transporcie zbiorowym
    • Podmiot wewnętrzny – wnioski
  • Nowelizacje ustawy o publicznym transporcie zbiorowym
    • Nowelizacje ustawy o publicznym transporcie zbiorowym od 01.01.2016 r.:
    • Nowe rodzaje przewozów
  • Nowelizacja ustawy o samorządzie gminnym
    • Powiatowo-gminne przewozy pasażerskie
    • Związek powiatowo-gminny jako organizator
    • Nowy przetarg niepotrzebny
  • Możliwe formy współpracy jednostek samorządu terytorialnego przy organizowaniu publicznego transportu zbiorowego
    • Pomoc finansowa (dotacja)
    • „Poziome” porozumienia gminy z drugą sąsiadującą gminą
    • „Poziome” porozumienia powiatu z drugim powiatem i związki powiatów
    • Zgłoszenie niezaspokojonych potrzeb transportowych gminy
    • „Pionowe” porozumienia gminy z powiatem
    • „Pionowe” porozumienia gminy z województwem
    • Konieczność partycypacji finansowej
    • „Pionowe” porozumienia powiatu z województwem
    • Niedopuszczalność „pionowych” porozumień gminy ze związkiem komunalnym
    • Dopuszczalność „pionowych” porozumień powiatu ze związkiem komunalnym
    • Niedopuszczalność „poziomych” porozumień jednego związku komunalnego z drugim związkiem komunalnym
    • Związki
      • Związki międzygminne
      • Konieczność partycypacji w kosztach związku komunalnego
      • Związki powiatów
      • Konieczność partycypacji w kosztach związku powiatów
      • Utworzenie związku metropolitalnego
      • Obszar metropolitalny
      • Metropolitalne przewozy pasażerskie
      • Związek metropolitalny organizatorem
      • Konsekwencje członkostwa w związku metropolitalnym
      • Nierozwiązane problemy
      • Zintegrowany system taryfowo-biletowy związku metropolitalnego
      • Modele integracji Taryf
      • Porozumienia związku metropolitalnego
      • Problemy z określeniem właściwego organizatora
      • Właściwość organizatora
  • Wnioski co do możliwości współpracy:
    • Kto z kim ?
    • Porozumienia dopuszczalne
    • Porozumienia niedopuszczalne
    • Związki dopuszczalne i niedopuszczalne
    • Konkubinat czyli romans gminy będącej w związku z innymi gminami poza związkiem
    • Porozumienie transportowe
    • Różnica między zwykłym porozumieniem a porozumieniem transportowym
  • Finansowanie przewozów nie mających charakteru użyteczności publicznej
    • Niedopuszczalność finansowania przewozów nie mających charakteru użyteczności publicznej

Liczba slajdów: 156

Koszyk na zakupy

Twój koszyk jest pusty.