Jaki jest termin przekazania organizatorowi informacji o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji składanych przez pasażerów?

W jakim terminie operator i przewoźnik są zobowiązani przekazywać organizatorowi informację o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji składanych przez pasażerów w związku z realizacją usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego oraz informację o liczbie i wysokości przyznanych odszkodowań?

Operator i przewoźnik są zobowiązani przekazywać organizatorowi informację o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji składanych przez pasażerów w związku z realizacją usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego oraz informację o liczbie i wysokości przyznanych odszkodowań w terminie do dnia 31 marca każdego roku (art. 48 ust. 1 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym).

Udostępnij

Skomentuj

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Email addresses will be obfuscated in the page source to reduce the chances of being harvested by spammers.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.